vrijdag 24 april 2015

Music


Friday Finds ...

The Studio - Music by Aeleen
edit based on Kim's preset 'pastelhaze'


Sharing the music that inspired your creativity ...

So long, Marianne by Leonard Cohen
Love that song, in particular the chorus makes 

me feel happy and sad at the same time ...

Japanese cherry blossoms,
delicate light pink flowers ...


*

De muziek die me inspireerde tot deze creatie ...

So long, Marianne by Leonard Cohen
Ik hoor dit zo graag, in het bijzonder bij het refrein
voel ik me gelukkig en verdrietig tegelijkertijd ...

Japanse kerselaar,
delicate zachtroze bloemen ...



Be Still - Nature
edit based on Kim's preset 'onair'

Gevonden in onze tuin,
nog een vogelnest, hazelaar twijgjes
en enkele mooie bloemetjes ...

Found in our garden,
another bird's nest, hazel twigs
and some pretty flowers ...




Fijn weekend,
Have a wonderful weekend,
Sylvia

8 opmerkingen:

  1. How simply exquisite, Sylvia! :)
    Have a lovely weekend ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo romantisch de Japanse kerselaar Sylivia,
    bloemen om bij weg te dromen. Hier vlakbij staan
    ze ook weer volop in knop, alleen zo jammer dat ze
    veel te snel zijn uitgebloeid.

    Zo prachtig heb je ze vastgelegd.

    Geniet van een heel fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sylvia, those blossoms are gorgeous, beautiful work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne zarte Bilder !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What sweetest images, so filled with the Spring atmosphere !
    Thank you dearie, have a wonderful weekend
    Sending much love
    xo
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriete bloem-zo prachtig.. Fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh how delicate and beautiful and light-filled! Wonderful image Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen