maandag 30 november 2015

Traditional


On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo Project "2015"
Week 48 - Traditional




Bezig met het maken van mijn kerstkaart ...
Een oude kerstkaart, koord,
dennengroen en hulstbesjes ...

En mijn man maakte voor mij een nieuwe achtergrond
in hout geverfd in zachtgrijs ...

Zijn jullie al bezig met de voorbereidingen voor Kerst ?

*

Working on my Christmas card prep ...
A vintage Christmas card, twine,
seasonal green and holly berries ...

And my husband made me a new wooden background
in a soft grey paint ...


Have you started preparing for Christmas ?

Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sylvia die oude Kerstkaart, dat kleine
    poppenwagentje met dat piepkleine Kerstboompje, ENIG!

    Wat lief dat je man een nieuwe achtergrond heeft
    gemaakt, mooie die zachte grijstint.

    Zelf ben ik eerlijk gezegd nog niet echt bezig met de
    voorbereidingen voor de kerst, en dat komt natuurlijk
    door het overlijden van mijn moeder 1 dag na de kerst
    vorig jaar. Het voelt allemaal heel vreemd voor me nu.

    Maar we gaan het wel sfeervol maken hoor.

    Wens je een fijne week toe,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty image! Those small red berries look very sweet. I bet your Christmas card will be wonderful!
    I have started preparing for Chrsitmas, mostly work-related. Gotta move fast as Christmas will be here in no time.
    Have a wonderful day, Sylvia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer hoor.....liefs fijne week van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo weer creatief bezig te zijn!
    Het geeft je inspiratie en het resultaat is dan zo fijn, een voldaan gevoel als je klaar bent!
    Mooi hoor!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You're always so artistic and creative, my darling Sylvia !
    No, I haven't started with decorations yet, but I'm going to, as soon as possible, actually I can't wait !
    I hug you with dear love and gratitude
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen