woensdag 22 januari 2020

January 2020




Inspired by an article in the latest Jeanne d'Arc Living
about 'bullet journaling' ...
a bullet journal is a planner, diary, to-do list all-in-one.
I'm always jotting down quotes and sayings,
writing notes and thoughts, ideas popping into my head ...
It's not planning for me but a way of being creative.

I created a monthly calendar in Photoshop for the year 2014.
I used wrapping paper and decorative papers
from magazines for backgrounds.
Just changed the dates to 2020.


*

Geïnspireerd door een artikel in de nieuwste Jeanne d'Arc Living
over 'bullet journaling' ...
een bullet journal is een agenda, dagboek en to do-lijst in één.
Ik noteer altijd spreuken en gezegden,
schrijf over gedachten en ideeën die in mijn hoofd opkomen ...
Voor mij gaat het niet om het plannen maar om creativiteit.

Voor het jaar 2014 maakte ik een maandkalender in Photoshop.
Ik gebruikte cadeaupapier en decoratieve bladzijden
uit tijdschriften als achtergrond.
Ik veranderde enkel de datums naar 2020.







January is my birthday month
and this is my birthday cake ... truffle cake :-)


*

Januari is mijn geboortemaand
en dit is mijn verjaardagsgebak ... truffeltaart :-)





Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Sylvia... mmmmmm die taart ziet er zo lekker uit.....liefs van mij Zria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ria moest het zijn ......hihihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bullet journaling is a new word for me :-)
    Your calendar is very pretty! Great idea to use wrapping paper and papers from magazine for background. The birthday cake looks super yummy. And I love your plate with the pretty design and colors. Happy birthday month to you, Sylvia! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels al weer een aantal dagen geleden maar alsnog van
    harte gefeliciteerd Sylvia. Wat zou ik nu ik dit zie zin hebben
    in een heerlijk stukje truffeltaart.
    Wat een heerlijk sfeerfoto's heb je weer gemaakt, en ja die
    maandkalender die je maakte kan ik me nog goed herinneren,
    heel mooi om te zien.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen