donderdag 13 augustus 2020

Past & Present editing




The Inner Circle : the Past & Present editing challenge

Re-editing a photo : One pretty peony, created in 2016
I noticed the lost details in the highlights ...
I think the new edit made this peony much prettier :-)


*

Herbewerking van een foto : Een mooie pioenroos, een creatie van 2016
ik merkte dat de details in de hooglichten verloren gingen ...
ik denk dat deze nieuwe bewerking deze pioenroos nog mooier maakt :-)



Nog een fijne week verder,
Hope you're having a lovely week,
Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker zeer goed gelukt Sylvia, deze bewerking geeft
    de mooie pioen precies wat hij nodig heeft.
    Zo mooi ook het detail van het stukje oude kant, zeer fraai geheel.

    Ja die blogger wil wat hé, heb je op mijn blog de reactie van
    kleurrijk gelezen, ze stond boven jou reactie, het zou best zo
    kunnen zijn zoals zij het beschrijft.
    Misschien dat ik heb ook weer terug zet op de oude versie en
    dan zie ik wel of het later weer veranderd gaat worden. in ieder
    geval heb ik dan wel even kunnen oefenen ;-)

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your peony images are very pretty, Sylvia! The “present” image definitely brings out more detail. It’s a fun challenge :-)
    It’s almost weekend...! Have a great day, Sylvia xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your edits are both very lovely...the soft pink and green soothe my soul. I love the present crop to get more of the flower in the frame.xx

    BeantwoordenVerwijderen