vrijdag 23 juni 2017

Distractions


On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo Project "2017"
Week 24 - Distractions


Finding distractions by arranging little bouquets
of 'New Dawn' roses and Alchemilla mollis from the garden ...


*

Afleiding zoeken door boeketjes te schikken
met 'New Dawn' rozen en vrouwenmantel uit de tuin ...



Mijn lieve Moesj,
Ik mis je naam en troetelnaampjes te noemen,
je miauws en knuffels,
Ik mis het samen ontbijten
en naast me zitten als ik 's morgens mijn koffie drink,
Ik mis je op je favoriete plekjes
binnen en buiten, in de tuin,
Ik mis je zo ...

*

My sweet Moesj,
I miss calling your name and nicknames,
your meows and cuddles,
I miss having breakfast together
and you sitting beside me when drinking my morning coffee,
I miss seeing you at your favorite spots
inside and outside, in the garden,
I miss you so ...






Collective 52 Photo Project "2017"
Week 23 - Petal


The Studio 2.O
Spark - Fallen

Edit based on Kim's preset 'pastelhaze'

'New Dawn' roses from the garden ...

*

'New Dawn' rozen uit de tuin ...



Geniet van het weekend,
Enjoy your weekend,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Ja het is zo moeilijk...je huisdier verliezen.....als ik naar Trevor kijk zie ik zijn stramheid en ouderdom....pffff ze is al 12,5 ...moet er niet aan denken....er gaat ook nog geen dag voorbij dat ik niet aan Iris denk ...moeilijk hoor.....sterkte meis liefs Ria❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm so touched by your words about your beloved fur-baby, darling Sylvia, I'm sure he has left such an emptiness in your days and your life ... you need time and patience to be able and accept this bereavement ...

    Sending my dearest hug to you

    XOXO Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach lieve Sylvia, jouw verdriet is zo voelbaar, het is ook
    zo moeilijk om al die lieflijke rituelen te moeten missen.
    Het geeft zo'n leeg ongemakkelijk gevoel dat eigenlijk met
    geen pen te beschrijven is, maar ik weet wel precies wat
    je voelt. Wens je daar ook heel veel sterkte mee.

    Zo MOOI de boeketjes die je hebt samengesteld en het
    totaalbeeld op de foto FANTASTISCH!!!

    Harmonieus weekend.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful bouquets. I know you miss your sweet Moesj so much. Our fur babies are family, very important part of our life. My heart breaks for you, dear Sylvia. Sending warm thoughts and hugs.

    BeantwoordenVerwijderen