zaterdag 26 december 2009

Knisperig

Knisperige bloemetjes van verwelkte hortensia Annabelle,
in onze tuin, bedekt met een laag vorst ...

Rustling little flowers of withered hydrangea Annabelle,
in our garden, covered with a layer of frost ...






... nieuw kerstornament en oud lint.

... new Christmas ornament and old ribbon.









De foto's werden genomen een paar dagen voor de sneeuw viel.
Het kerstornament is van een deens merk.

The photos were taken a few days before the snow fell.
The Christmas ornament is of a Danish brand.


Annabelle in de zomer / in summer : Annabelle

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke, prachtige sfeerfoto's bij je.
    De 1e is ook zo mooi.
    Heb je trouwens ook wel een lijst met volgers?
    Ik mis anders steeds je mooie posten.
    Fijne jaarwisseling en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top zo. Of had je 'm al? Had ik hem misschien niet gezien? Maar goed ik ben niet je 1e volger nu maar wel een fan en nu hoef ik lekker niets meer bij je te missen.
    Veel liefs en mooie jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en sfeervolle foto's Sylvia! Ik wens je een hele mooie jaarwisseling en een fantastisch, creatief en inspiratievol 2010!

    BeantwoordenVerwijderen