woensdag 2 september 2015

All about Annabelle


On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo Project "2015"
Week 36 - Surprise Us


The Studio - Twigs & Sprigs
edit based on Kim's preset 'quietdreams'

Nieuwste aanwinst in mijn collectie
oude 'teddybeer' foto's en postkaarten ... zo schattig !

*

Newest addition to my old 'teddy bear'
photograph and postcard collection ... too cute !




Hydrangea Annabelle uit onze tuin, gedroogd in een vaas,
nooit eerder had ik ze zo mooi gedroogd ...

Hydrangea Annabelle from our garden, dried in a vase,
I've never had them dried so beautifully before ...






Genieten van een kopje koffie
... en chocolade :-)

Enjoying a cup of coffee
... and chocolate :-)


edit based on Kim's preset 'onair'



On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo project "2015"
Week 35 - Numbers


edit based on Kim's preset 'eve'

old and new paint brushes,
old wooden folding ruler,
Farrow & Ball Colour Card


*

oude en nieuwe verfborstels,
oude houten vouwmeter,
Farrow & Ball kleurenkaart



Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

8 opmerkingen:

  1. So many wonderfully done images, Sylvia.
    Your new teddy bear postcard is so cute! You Hydrangea Annabelle is pretty as always, even dried up :) and it sure looks great together with chocolate and coffee, yum!
    Have a happy September!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The teddy bear is very cute! Your color tone and compsition are perfect for the sweet post card. The hydrange are dried really beautifully. Having them on table must make coffee and chocolates extra tasty :-)

    Thank you for your kind words at passing our Kit. They mean a world to me xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saw these before I had to run off on an errand and couldn't wait to get back to comment! I LOVE your interpretation of "twigs and sprigs"! My Annabelle's are now drying up too, and they were so beautiful this summer...thank you again my friend. Love each of your creations and your new teddy bear card!! Thank you so much for the blog visit. Happy we stay in touch that way, and through Flickr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige nieuwe aanwinst Sylvia,
    zo mooi deze oude kaart. Vraag me eigenlijk af
    hoe groot jou collectie inmiddels is.

    Het lijkt me best moeilijk om dit soort kaarten te
    vinden in winkeltjes of rommelmarktjes.

    MOOI de gedroogde Hydrangea Annabelle, en wat
    fijn dat het zo goed gelukt is.
    Denk dat ik ook maar weer eens een paar bollen
    te drogen zet, vorig jaar lukte mij het ook erg goed.
    Van heel dichtbij zijn die kleine bloempjes mooi hé.

    Mooi je bewerkingen allemaal, altijd een speciale sfeer
    zoals jij dat doet, en zoals ik al eens vaker heb geschreven
    ik zou zo jou foto's herkennen op een tentoonstelling
    bijvoorbeeld.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How did you manage to dry Hydrangea Annabelle?
    I've tried so many times, but if it easy to me with all the others, with it, after so many times, every year this experiment doesn't succeed, alas !

    Thank you as usual for sharing your lovely images, darling, have a most beatiful day
    sending love and hugs
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie combinaties Sylvia, al zou ik nu even kiezen voor de chocola:)
    Prachtig zoals je Hydrangea is ingedroogd, mooi kan dat toch zijn.
    Alvast een heel fijn weekend.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne week verder......bijna weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van de fijne bloemetjes!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen