zaterdag 30 januari 2021

Breakfast


The Inner Circle : Month of Multiples

Mijn man ontbijt nooit,
hij drinkt koffie zwart met suiker terwijl 
hij het kruiswoordraadsel in de krant oplost.
Mijn favoriet ontbijt is yoghurt en vers fruit
met huisgemaakte granola en noten.

*

My husband doesn't eat breakfast,
he drinks black coffee with sugar
while solving our daily paper crossword puzzle.
My favorite breakfast is yogurt and fresh fruit
topped with homemade granola and nuts.


Fijn weekend,
Have a lovely weekend,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit hoor....ik ontbijt ook bijna nooit....meestal rond 11 uur ga ik pas eten ....als ik Leaf heb uitgelaten...fijn weekend liefs van mij 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm contrast zijn jullie ontbijt gewoontes Sylvia,
    terwijl een goed ontbijt de motor voor de dag is. De jouwe
    ziet er zeer aantrekkelijk uit en is ook zeer gezond.
    De cashewnoten daar neem ik ook elke dag een handje van omdat
    ik weinig vlees eet en het is ook lekker natuurlijk.
    Je foto's zijn weer PRACHTIG.
    Zelf begin ik s'morgens altijd met een Cappuccino, en een
    krentenbol met boter en kaas, en ondertussen zit ik de krant
    te lezen, heerlijk begin van de dag.

    Fijne week gewenst,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very nice healthy breakfast Sylvia, my breakfast is toast and honey and a cup of tea. Love honey too much to give it up. To attempt a crossword would put me in a bad mood for the rest of the day. Regards from Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very good and healthy breakfast!
    Mine is orange juice coffee bread butter jam or honey!
    Hugs from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen