zondag 21 maart 2021

Inspired by Nature


The Inner Circle : Layers & Light - Fill the Frame Friday

with Kim's preset 'mulberrysilk' from the Signature Set

The Story of a good book ...

I'm a book lover and I have way too many books ...
but Hans Blomquist' amazing 'Inspired by Nature'
I just could not resist !
Nothing beats a good book and a cup of coffee :-)

*

Ik hou van boeken en ik heb er veel te veel ...
maar aan dit prachtige 'Inspired by Nature'  
van Hans Blomquist kon ik niet weerstaan !
Er gaat niets boven een goed boek en een kopje koffie :-)


Geniet van het weekend,
Have a lovely weekend,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. I love these kind of book
    I have some, but
    I think I will look for it.thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een boek van hem....ik blijf wel gezellig bij jou langskomen hoor,....ik lees nog steeds graag blogs ...maar het maken lukt mij nu echt niet.....mijn mailadres staat op mijn blog ...je mag mij gerust eens mailen als je dat wilt....liefs fijne week Ria 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je jezelf heerlijk verwend met dit prachtige boek Sylvia,
    groot gelijk heb je. Wat kan een mens dan intens genieten hé,
    met zo'n prachtig boek en een kopje koffie, dan is je dag in
    één klap goed. Nu nog een fijn rustig plekje en heerlijke
    zonnestralen op je huid, dat maakt in deze moeilijk tijd
    weer veel goed. PRACHTIGE foto's!!!

    Bij ons in Nederland gaat het ook weer de verkeerde kant op,
    alle beperkingen die we al maanden hebben blijven bestaan,
    inclusief de avondklok. Hopelijk gaat nu dat vaccineren eens
    versnellen zoals ze beloven. En dan roepen ze steeds 1Juli heeft
    bijna de hele bevolking een prik gehad??? Nou sorry ik geloof
    daar echt geen bal van. Weten jullie al wanneer jullie ongeveer
    aan de beurt zijn? Er zit niets anders op om rustig in ons bubbel
    te blijven zitten en af te wachten.

    Wens je een fijne week toe,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I would love to join you with coffee/cream and your Hans book of beauty! A very beautifully styled set of still photos. Have a lovely week, dear Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen