zondag 13 februari 2022

My Photo Book


Creator's Club
- Design your own photo book

Inspiration : Kim Klassen
with preset bougainvillea (a light and wonder collection)


I designed my first photo book  
and ordered it from fotofabriek (a Dutch print company)
So exciting ... I'm very pleased with the result, it's wonderful !

You can see a preview here

Hardcover A5, Premium matte paper, Matte cover


*

Ik heb mijn eerste fotoboek ontworpen
en besteld bij fotofabriek (een Nederlandse print service)
Zo spannend ... ik ben heel tevreden over het resultaat, het is wondermooi !

Je kan een preview zien hier

Hardcover A5, Premium mat papier, Matte omslag 


Fijne week,
Have a lovely week,
Sylvia

6 opmerkingen:

  1. Sylvia
    your book is completely breathtaking. so very beautiful.
    you are amazing. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ga het opnieuw proberen Sylvia, met de zelfde reactie die ikin de mail schreef, ben benieuwd of het gaat lukken.

      Wowwww Sylvia, wat ziet dit er FANTASTISCH uit, om trots op te zijn.
      En je schrijft al, mijn eerste fotoboek, dus ik proef al dat er
      meerdere zullen volgen en dat begrijp ik volkomen. Lijkt me
      geweldig om een mooie reeks in de boekkast te zien staan en regelmatig
      een boek ter hand te nemen, werkelijk PRACHTIG!!!

      Wens je een mooie nieuwe week toe,

      Lieve groet,
      Josephine

      Verwijderen
    2. Het lukt dus jammer genoeg nog niet dus maar even op deze manier.

      Las net op mijn blog dat er nog iemand geen reactie kan plaatsen,
      wat is dat toch vervelend Sylvia. Ga nu weer even proberen of het
      nu misschien wel lukt.
      De storm gaat hier hier vreselijk te keer, bijna beangstigend,
      de dakpannen maken een rollend geluid maar zover ik het kan bekijken
      liggen ze nog wel op hun plek. OOj hoot je flinke dreunen tegen de
      dakkapellen die behoorlijk groot zijn. We hopen er maar het beste van.

      Lieve groet,
      Josephine

      Verwijderen
  3. Nu ben ik heel benieuwd Sylvia of het nu wel gaat lukken, het zou
    wel vreemd zijn want je moet toch de mogelijkheid hebben om
    zo'n filmpje te laten zien. Had de gadget van het filmpje wel in
    het adres, https staan want heb zelf weleens gemerkt als je iets
    wil plaatsen met alleen http zonder die S erachter dat Blogspot
    dwars gaat zitten. Maar ik ga eens kijken of ik nu dit bericht
    kan publiceren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sylvia, your photo book turned out so lovely! Making one, is on my list for this spring. So happy you printed your beautiful photography!

    xx Beverly

    BeantwoordenVerwijderen