vrijdag 1 april 2022

Dried flora & Use what you have



Pure White Profile
Paper White Profile
from the Shades of White Collection
by Kim Klassen

Props used
  • dried flora / gedroogde flora
  • small glass jars / glazen potjes
  • vintage wooden spools / oude houten klosjes

Font used Dramatico Script by Ana's Fonts (my favs)
similar to the type of font used in old botanical books.
I found this wonderful quote ... love it so much !

*

Gebruikt lettertype Dramatico Script van Ana's Fonts (mijn favorieten)
gelijkend op het soort lettertype dat gebruikt werd in oude botanische boeken.
Ik heb deze prachtige quote gevonden ... vind dit zo mooi !


1 april ... we hadden wat sneeuw vandaag !
Fijn weekend,

April 1 ... we had a little snow today !
Have a lovely weekend,

Sylvia

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer, en jij hebt dat geweldig tot uiting gebracht
    Sylvia. Je hebt eigenlijk bijna niets nodig om er iets heel speciaals
    van te maken. Zo leuk ook de oude klosjes die je hebt gebruikt, klein
    jampotje, en een smal hoog glazen flesje, waarschijnlijk van een
    kruidenpotje? Zelf gebruik ik die ook heel vaak om een enkele bloem
    uit de tuin in te zetten. Je foto's zijn gewoon UNIEK!!!
    Echt prachtig op de oude kast. Het is zeker een fraaie quote, en
    dit lettertype gebruikte ze vroeger volgens mij ook altijd bij
    trouw en geboorte aktes, in de tijd van mij grootouders. Tsja.....
    bizar hé van Lente ineens een beetje winters.....
    heel fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen