woensdag 20 juli 2022

Cloudy sunset


hygge collection preset relax
Shades of White profile PureWhite
based on Lightroom Layout
by Kim Klassen

Kim is doing a 31-Day blogging challenge in July ...
you can follow the series here



We went to the lake to watch the sunset,
by the time we arrived the sun was hiding behind the clouds ...
took a photo for my 31-Day challenge one cloud image a day
took so many ... Oh my :-)

*

We zijn naar het meer geweest om de zonsondergang te bekijken,
toen we aankwamen was de zon verstopt achter de wolken ...
heb een foto genomen voor mijn 31-Dagen uitdaging een wolkenfoto per dag
heb er zoveel genomen ... Amai :-)


At every sunset, the sky is a different shade. No cloud 
is ever in the same place. Each day is a new masterpiece. 
A new wonder. A new memory. 
- Sanober Khan

Tot de volgende keer,
Till next time,
Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Aha Sylvia, je gaat de uitdaging aan, 31 dagen een wolkenfoto plaatsen,, best spannend allemaal Ook al was de zon verscholen achter de wolken lijkt me het toch prachtig om de verkleuring van de hemel te bewonderen want dat wordt dan natuurlijk steeds donkerder. De twee luchtfoto's in deze post vind ik heel erg mooi en doet mij ook een beetje denken aan een woeste zee, alsof je het water ziet opspatten. De collage vind ik ook heel bijzonder. Op naar de volgende foto..........

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi ! 🍀 liefs Ria fijne zondag poot van Leaf 🍀🐾💗🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Sylvia.
    I adore this post and I love your 31 day cloud series.
    It makes me want to go out abd capture the sky again too. I did that a few years back and it was amazing.

    I especially love the fill the frame photos... there's so much depth and texture taking me through the frame.

    I'm truly inspired. Thank you.

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. and oh dear. how could i forget to say. THANK YOU for mentioning me.
    and I love that you're stacking presets and profiles toooooo.

    ♡ ♡ ♡

    BeantwoordenVerwijderen