zaterdag 28 oktober 2023

In/Out, Out/In



Challenge One October : In/Out, Out/In
 
with Kim's preset rumpled (Lux collection) 


Bringing an outdoor Geranium plant inside ...
Geraniums are easy to grow, 
continuous blooming from spring until fall.
Love Geraniums, especially soft colored ones.

*

Een geranium van buiten naar binnen gebracht ...
Geraniums zijn gemakkelijk te verzorgen,
ze bloeien continu vanaf het voorjaar tot de late herfst.
Ik hou van Geraniums, vooral die met zachte kleuren.


Fijn weekend,
Have a lovely weekend,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Telkens vind ik ht weer enorm knap van je hoe jij zo fraai een
    bepaalde sfeer kan creëren Sylvia. Het is voor mij steeds puur
    genieten om er naar te kijken. Prachtige kleur heeft deze geranium.
    Zet jij ze in winter altijd binnen zodat ze volgend voorjaar weer
    triomfantelijk opnieuw hun bloemenpracht kunnen tonen?
    Zo mooi de klossen met stofjes, ook mooi zo nonchalant de
    toevoeging van wat touw zo hier en daar. Jammer eigenlijk dat
    er steeds meer volgers komen en er wel gekeken wordt maar
    reageren doen mensen nauwelijks, snap daar nooit wat van. Denk
    dat velen de makkelijkste weg pakken en liever reageren op
    plekken waar een druk op een duimpje voldoende is om te laten
    weten dat ze het leuk of mooi vinden, echt gemakzuchtig dat vind
    ik dus jammer. Heb genoten Sylvia van je prachtige foto's.

    Wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van je bericht! Jouw perspectief voegt diepte toe aan het onderwerp. Ik kan niet wachten op meer van jou.

    BeantwoordenVerwijderen